Content marketing w pigułce

DODATKOWO: Uczestnicy otrzymają nagranie spotkania (ekran + głos).

Dwugodzinne seminarium. Prowadzi Barbara Stawarz.

Czym jest inbound marketing?

W które serwisy społecznościowe warto inwestować?

Dwugodzinne seminarium (17:30 - 19:30)


Katowice: 29.06.2015

Poznań: 6.07.2015

Wrocław: 24.07.2015

Szczecin: 31.07.2015

Kraków: 7.08.2015


Jak budować zaangażowanie w sieci?

Jak prawidłowo zbudować strategię content marketingową?

Seminarium będzie dotyczyło tematyki conetent marketingu w mediach społecznościowych.


Odpowie na pytania:


1. Jak w łatwy sposób stworzyć dobrą strategię marketingową.

2. Na czym polega sztuka bycia odnajdywanym w sieci i jak może być wykorzystana do dystrybuowania treści.

3. W jakie serwisy społecznościowe warto inwestować. Jak zdywersyfikować swoją obecność w internecie

4. Czy serwisy społecznościowe są odpowiednie dla każdej branży.

5. Czy blokowanie Facebooka w firmie ma sens.

6. Jak budować zaangażowanie w sieci.

ORGANIZATORZY: agencja marketingu społecznościowego Social Media Now.

PROWADZĄCA: Barbara Stawarz

TERMIN:

Katowice: 29.06.2015

Poznań: 6.07.2015

Wrocław: 24.07.2015

Szczecin: 31.07.2015

Kraków: 7.08.2015



Zajęcia odbywają się w godz. 17:30-19:30

MIEJSCE:

Wrocław: Business Link, ul. Rzeźnicza 28

Kraków: Business Link, ul. Mogilska 65




Pozostałe adresy podamy niedługo.

Wystawiamy faktury.


DODATKOWO: Uczestnicy otrzymają nagranie seminarium (ekran + głos) .

Tak było - zdjęcia z poprzednich szkoleń

Wystawiamy faktury. DODATKOWO: Uczestnicy otrzymają nagranie seminarium (ekran + głos) .

PROWADZĄCA:

Barbara Stawarz

CEO Content King – agencji specjalizującej się w content marketingu. Z branżą internetową związana od 2005 roku. Dawniej po stronie mediów w Rzeczpospolitej, Hubert Burda Media oraz w InnovaWeb. Szefowa grupy content marketingowej w IAB. Autorka książki „Content marketing po polsku” oraz wielu publikacji w magazynach branżowych. Prelegentka na licznych konferencjach i szkoleniowiec. Od 5 lat jest wykładowcą akademickim na SWPS, SGH oraz AGH. W pracy naukowej zafascynowana wpływem internetu na relacje międzyludzkie i komunikację masową.

ORGANIZATOR:


Social Media Now

Social Media Now jest agencją wyróżnioną przez Facebooka na stronie prezentującej najlepsze kampanie z całego świata. Naszą specjalizacją są kampanie reklamowe na Facebooku oraz innych serwisach społecznościowych, których celem jest osiągnięcie wymiernych, mierzalnych efektów biznesowych.


Właścicielem Social Media Now jest Piotr Chmielewski - przedsiębiorca, trener i doradca biznesowy. Marketingiem internetowym zajmuje się od 2007 roku. Przeprowadził ponad 400 dni szkoleniowych dla kilku tysięcy osób. W jego szkoleniach biorą udział przedsiębiorcy, marketerzy oraz osoby odpowiadające za szeroko pojęte działania komunikacyjne - także w instytucjach i organizacjach pozarządowych. Ekspert w zakresie wykorzystania mediów społecznościowych, w zakresie działań nastawionych na mierzalny efekt.

BarbaraStawarz