Content marketing w pigułce
Czym jest inbound marketing?
W które serwisy społecznościowe warto inwestować?
Dwugodzinne seminarium (17:30 - 19:30)
Katowice: 29.06.2015
Poznań: 6.07.2015
Wrocław: 24.07.2015
Szczecin: 31.07.2015
Kraków: 7.08.2015
Jak budować zaangażowanie w sieci?
Jak prawidłowo zbudować strategię content marketingową?
Seminarium będzie dotyczyło tematyki conetent marketingu w mediach społecznościowych.
Odpowie na pytania:
ORGANIZATORZY: agencja marketingu społecznościowego Social Media Now.
PROWADZĄCA: Barbara Stawarz
TERMIN:
Katowice: 29.06.2015
Poznań: 6.07.2015
Wrocław: 24.07.2015
Szczecin: 31.07.2015
Kraków: 7.08.2015
Zajęcia odbywają się w godz. 17:30-19:30
MIEJSCE:
Wrocław: Business Link, ul. Rzeźnicza 28
Kraków: Business Link, ul. Mogilska 65
Pozostałe adresy podamy niedługo.
Wystawiamy faktury.
DODATKOWO: Uczestnicy otrzymają nagranie seminarium (ekran + głos) .
Tak było - zdjęcia z poprzednich szkoleń
Wystawiamy faktury. DODATKOWO: Uczestnicy otrzymają nagranie seminarium (ekran + głos) .
PROWADZĄCA:
Barbara Stawarz
CEO Content King – agencji specjalizującej się w content marketingu. Z branżą internetową związana od 2005 roku. Dawniej po stronie mediów w Rzeczpospolitej, Hubert Burda Media oraz w InnovaWeb. Szefowa grupy content marketingowej w IAB. Autorka książki „Content marketing po polsku” oraz wielu publikacji w magazynach branżowych. Prelegentka na licznych konferencjach i szkoleniowiec. Od 5 lat jest wykładowcą akademickim na SWPS, SGH oraz AGH. W pracy naukowej zafascynowana wpływem internetu na relacje międzyludzkie i komunikację masową.
ORGANIZATOR:
Social Media Now
Social Media Now jest agencją wyróżnioną przez Facebooka na stronie prezentującej najlepsze kampanie z całego świata. Naszą specjalizacją są kampanie reklamowe na Facebooku oraz innych serwisach społecznościowych, których celem jest osiągnięcie wymiernych, mierzalnych efektów biznesowych.
Właścicielem Social Media Now jest Piotr Chmielewski - przedsiębiorca, trener i doradca biznesowy. Marketingiem internetowym zajmuje się od 2007 roku. Przeprowadził ponad 400 dni szkoleniowych dla kilku tysięcy osób. W jego szkoleniach biorą udział przedsiębiorcy, marketerzy oraz osoby odpowiadające za szeroko pojęte działania komunikacyjne - także w instytucjach i organizacjach pozarządowych. Ekspert w zakresie wykorzystania mediów społecznościowych, w zakresie działań nastawionych na mierzalny efekt.